Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και το "φεγγάρι" - μέρος τρίτο και δύο τραγούδια από τον Federico García Lorca



Ακούγονται αποσπάσματα από τα τραγούδια:
"Να με φιλάς"
"Μαγνητοφώνησα απόψε το φεγγάρι"
"Βάρδια"
"Το φεγγάρι μες το δρόμο"
"Μεθυσμένο το φεγγάρι"
"Πόσο σ' αγαπώ"
"Το φεγγάρι"
"Θα πιω απόψε το φεγγάρι"
"Ήσουνα φεγγάρι"
"Εξι φεγγάρια"
"Η βροχή"
"Φεγγάρι μου φυλακισμένο"
"Τα ναύλα"



Κατεβάστε δωρεάν το τραγούδι "Το φεγγάρι μες το δρόμο"

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Mουσική: Παραδοσιακό
Πρώτη Εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού

Το φεγγάρι μες στο δρόμο
Φλουρί βυζαντινό
Πού να βρω έναν ταχυδρόμο
Να δεις πως δεν πονώ

Το φεγγάρι μες στο τάσι
Ξανθό γλυκό κρασί
Ο καημός μου έχει περάσει
Και τώρα κλαις εσύ

Το φεγγάρι είν' αγόρι
με μάτια καστανά
μ' άφησε στο ξεροβόρι
μ' αγάπησα ξανά

Το φεγγάρι μες στο τάσι
Ξανθό γλυκό κρασί
Ο καημός μου έχει περάσει
Και τώρα κλαις εσύ

Το φεγγάρι στ'ανηφόρι
Χρυσή σταλαγματιά
Το καινούριο μου τ'αγόρι
Μια γλύκα μια φωτιά

Το φεγγάρι μες στο τάσι
Ξανθό γλυκό κρασί
Ο καημός μου έχει περάσει
Και τώρα κλαις εσύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου