Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

"Τι σου κανα και πίνεις"



Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική:Μίμης Πλέσσας
Πρώτη ερμηνεία:Πόλυ Πάνου στην ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη "Όλγα, αγάπη μου" 1968


Τι σου 'κανα και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο
κι είν' τα πικρά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά

Πες μου για δε μ' αφήνεις με δυο φιλιά να πάρω
απ' τα θολά σου μάτια τη μαύρη συννεφιά

Οι πόνοι που σε σφάζουν, πόνοι διπλοί για μένα
σταλάζουν στην καρδιά μου τα δάκρυα που κλαις

Να 'ξερες πως σπαράζουν τα μέσα μου για σένα
που στέκεσαι μακρυά μου και λόγο δε μου λες

και οι στίχοι που δεν ηχογραφήθηκαν.......

Αμίλητό μου στόμα, φεγγάρι μου σβησμένο
ανάθεμα την ώρα και τη βαριά στιγμή
Όλα για σε τα δίνω, τα δίνω και πεθαίνω
για να μη σε αγγίξουν ξανά οι στεναγμοί



Κατεβάστε δωρεάν το τραγούδι "Τι σου κανα και πίνεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου