Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

"Στο σταθμό του Μονάχου" Στράτος Διονυσίου



Στίχοι και Μουσική - Άκης Πάνου
Κυκλοφορία 1967


Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Όπου να ‘ναι σουρουπώνει
το Ακρόπολις θα φτάσει
να ‘ταν και να κατεβάσει
ένα φίλο ή γνωστό

Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Κάθε άνθρωπος και γλώσσα
ποιόνε ξέρω ποιος με ξέρει
αφιλόξενα τα μέρη
παγωμένες οι καρδιές

Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Δίπλα μου λαγοκοιμάται
ένας χίπυ πεινασμένος
ένας νέγρος μεθυσμένος
τα ναυάγια σωρό

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Στο σταθμό του Μονάχου"

Sto stathmo tou Monahou Stratos Dionisiou Akis Panou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου