Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

"Στου ήλιου τ' αλώνι"





Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ-ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ: "ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ" (COLUMBIA SAXG 162)1971


Στου ήλιου τ' αλώνι
αυγή ξημερώνει
Κι εσύ με τη νύχτα
καρδιά μου πολεμάς
Χτυπά μια καμπάνα
Μην κλαις δόλια μάνα
Της γης το χρυσάφι
δεν ήτανε για μας

Πού πάτε καράβια και τρένα
Κι αδέρφια μου εσείς πικραμένα
Γιατί με ξεχάσατε εμένα
Στην έρμη του κόσμου γωνιά

Χτυπά μια καμπάνα
Μην κλαις δόλια μάνα
Της γης το χρυσάφι
δεν ήτανε για μας
αυγή ξημερώνει
Κι εσύ με τη νύχτα πολεμάς

Στου ήλιου την πέτρα
Τα δάκρυα σου μέτρα
Και πάψε καρδιά μου
χαρά να καρτερείς
Σταμάτα καμπάνα
μην κλαις δόλια μάνα
Της μοίρας τον δρόμο
ν' αλλάξεις δεν μπορείς

Πού πάτε καράβια και τρένα
Κι αδέρφια μου εσείς πικραμένα
Γιατί με ξεχάσατε εμένα
Στην έρμη του κόσμου γωνιά

Σταμάτα καμπάνα
μην κλαις δόλια μάνα
Της μοίρας τον δρόμο
ν' αλλάξεις δεν μπορείς
Τα δάκρυα σου μέτρα
Και πάψε χαρά να καρτερείς

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Στου ήλιου τ' αλώνι"

Stou iliou to aloni Dimitra Galani Nikos Gatsos Manos Hatzidakis Tis gis to hrisafi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου