Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

"Ο τελευταίος μου σταθμός" Μαρινέλλα

Μουσική: Γιώργος Κατσαρός
Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
"Εγώ κι Εσύ" (1974)




Ο τελευταίος μου σταθμός η αγκαλιά σου,
η τελευταία μου ελπίδα τα φιλιά σου,
να τριγυρίζει η καρδιά μου δεν αντέχει,
ειμ' ένα τρένο που κουράστηκε να τρέχει

Μ' ένα φιλί σου όλα θα σβηστούν,
όλοι οι παλιοί σταθμοί θα ξεχαστούν
Θέλουν και τα τρένα, θέλουν και τα τρένα
να ξεκουραστούν

Ο τελευταίος μου σταθμός η συντροφιά σου,
το τελευταίο καρδιοχτύπι η ματιά σου,
δεν θέλω τρένα και σταθμούς να ξαναλλάξω,
εδώ μ' αρέσει, και θα μείνω και θ' αράξω

Μ ένα φιλί σου όλα θα σβηστούν,
όλοι οι παλιοί σταθμοί θα ξεχαστούν
Θέλουν και τα τρένα, θέλουν και τα τρένα
να ξεκουραστούν.

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Ο τελευταίος μου σταθμός"

O telefteos mou stathmos Theloun kai ta trena na xekourastoun Marinella Marinella Ilias Limperopoulos Giorgos Katsaros Ego ki Esi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου