Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

"Εκείνο το καλοκαίρι"








Εκείνο το καλοκαίρι είναι τίτλος βραβευμένης ελληνικής ρομαντικής δραματικής ταινίας του 1971, σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη, σενάριο Πάνου Κοντέλλη, παραγωγή Κλέαρχου Κονιτσιώτη με πρωταγωνιστές τον Λάκη Κομνηνό και την Έλενα Ναθαναήλ.

Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 1971, η ταινία διακρίθηκε με δύο βραβεία. Για τη μουσική του Γιάννη Σπανού και για τη διεύθυνση φωτογραφίας (Σταμάτης Τρύπος).

Στο soundtrack της ταινίας τραγουδούν η Αφροδίτη Μάνου, ο Γιάννης Φέρτης και τους στίχους των τραγουδιών έχει γράψει ο Αλέξης Αλεξόπουλος.

"Τετ α τετ" (Ορχηστρικό)




"Σαν με κοιτάς" (Γιάννης Φέρτης και Αφροδίτη Μάνου)


Σαν με κοιτάς
ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά
καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά
λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς.

Σαν με κρατάς
είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά
που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά
μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς.

Μη μου μιλάς
νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς
μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς
να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς.

Και σ' αγαπώ
δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω
το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ
άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.


"Μαζί σου στην ακρογιαλιά" (Γιάννης Φέρτης και Αφροδίτη Μάνου)


Στο κύμα δίπλα περπατώ
Κι από το χέρι σε κρατώ
Γαλάζιος δρόμος πρωινός
Γαλάζια γη και ουρανός

Μαζί σου στην ακρογιαλιά
Κοχύλια παίζω και φιλιά
Πλατιά η καρδιά μου και μπορεί
Τον κόσμο όλο να χωρεί

Το βράδυ σαν θα'ρθεί θαμπό
Στα παραμύθια σου θα μπω
Πεντάμορφη να σαι της γης
Κι εγώ φτωχός πραματευτής


"Ένα καλοκαίρι" (Αφροδίτη Μάνου)


Ένα καλοκαίρι
η αγάπη χάθηκε
πάγωσε τ' αγέρι
ρόδο που μαράθηκε
κι η χαρά μας έσβησε
τη νύχτα ξαφνικά
μες στο σκοτάδι
Ενα αστέρι έδυσε μακρυά
πριν να χαράξει η αυγή

Ένα καλοκαίρι
πέρασε δεν στάθηκε
τ' άσπρο περιστέρι
μες στην μπόρα χάθηκε
Χάθηκε η χαρά μου
σβήσαν τα όνειρά μου
κι ήρθε στην καρδιά μου
παγωνιά.


"Αναμνήσεις" (Αφροδίτη Μάνου)



Giannis Spanos Ekeino to Kalokairi Elena Nathanail Lakis Komninos Ena kalokairi Mazi sou stin akrogialia San me koitas Tet a tet Anamnisis Afroditi Manou Giannis Fertis Klearhos Konitsiotis

1 σχόλιο: