Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

"Το τρένο" Άννα Βίσση



Στίχοι - Σόφη Παππά
Μουσική - Βαγγέλης Βασιλείου
Διπλό CD SONY MUSIC "Παράξενες Εικόνες" (2003)


Βρέθηκα μετά τον χωρισμό
στο σταθμό , στο βαγόνι μου
μια ζωή σε μια αποσκευή
τα νεκρά όνειρά μου
ξάφνου εκεί μες στο συνωστισμό
μια φωνή τόσο γνώριμη
μια φωνή που γίνεται κραυγή
καθώς λέει το όνομά μου
και το τρένο ξεκίνησε
και εσύ, πάλι μακριά μου.

Κι ήθελα τόσα να σου πω
πως σ' αγαπώ να σου φωνάξω
αχ να μπορούσα μια ζωή
σε μια στιγμή να την αλλάξω
κι έγραψα το σ' αγαπώ στο τζάμι
και μόλις είδα που δάκρυσες
έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι
γιατί καρδιά μου άργησες.

Τρέχουνε οι πόλεις κι οι σταθμοί
μα εσύ πάντα πλάι μου
βλέπω την μορφή σου, μου μιλάς
σαν βροχή σαν αέρας
θέλω να κατέβω στη στροφή
μα η φωνή μου σκορπίζεται
θέλω να κατέβω στη στροφή
δεν μ' ακούει κανένας
και το τρένο πια χάνεται
σαν το φως της ημέρας.

Κι ήθελα τόσα να σου πω
πως σ' αγαπώ να σου φωνάξω
αχ να μπορούσα μια ζωή
σε μια στιγμή να την αλλάξω
κι έγραψα το σ' αγαπώ στο τζάμι
και μόλις είδα που δάκρυσες
έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι
γιατί καρδιά μου άργησες.



Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Το τρένο"

Anna Visi Vissi To treno Sophi Pappa Vagelis Vasiliou Paraxenes Ikones 2003

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου