Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

"Κάθε νύχτα" Δημήτρης Κοργιαλάς

Στίχοι - Δημήτρης Κοργιαλάς
Μουσική - Δημήτρης Κοργιαλάς
"Ασ' τα δύσκολα σε μένα" 2003




Όλο φεύγω πάνω εκεί στ’ αστέρια
και απλώνω εμπρός τα χέρια
από κάπου θέλω να πιαστώ.
Να κοιτάξω κάτω να σε βρω
να γλυκάνω λίγο την καρδιά μου
αφού δεν είσαι πια κοντά μου
κι έχω τόσους μήνες να σε δώ
κι έχω τόσους μήνες να σε δώ

Κάθε νύχτα απλώνω την ψυχή μου εδώ
να την βρεις το άλλο καλοκαίρι.
Θα σε περιμένω κάτω στο σταθμό
κάποιο τρένο θα ‘ρθει να σε φέρει.
Αγάπη μου θα είμαι εδώ

Όλο φεύγω πάνω εκεί ξεχνιέμαι
κι απ’ τ’ αστέρια σου κρατιέμαι
κάποιον ήλιο εκεί στο βάθος κοιτώ.
Να σε φέρει εδώ κοντά ζητώ
Να σε πάρω απόψε εδώ κοντά μου
Να σου πω τα όνειρά μου
Στη ματιά σου μέσα να χαθώ
Να χαράξω πόσο σ’ αγαπώ

Κάθε νύχτα απλώνω την ψυχή μου εδώ
να την βρεις το άλλο καλοκαίρι.
Θα σε περιμένω κάτω στο σταθμό
κάποιο τρένο θα ‘ρθει να σε φέρει.
Κάθε νύχτα απλώνω την ψυχή μου εδώ
να την βρεις το άλλο καλοκαίρι.
Θα σε περιμένω κάτω στο σταθμό
κάποιο τρένο θα ‘ρθει να σε φέρει.
Αγάπη μου θα είμαι εδώ

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Κάθε νύχτα"

Kathe nihta Dimitris Korgialas As ta diskola se mena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου