Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος και το "φεγγάρι" - μέρος πρώτο

"το φεγγάρι για μένα είναι μια ιστορία μεταφυσική, ... σε πάρα πολλές περιπτώσεις με βοήθησε ν' ανοίξω διάφορες πόρτες, ποιητικές... το αγαπάω πάρα πολύ.."
Λευτέρης Παπαδόπουλος




Ακούστε ένα πολύ όμορφο αλλά άγνωστο τραγούδι στο 2:37:20
«Μάγια στον αγέρα»
Μουσική – Μάριος Στρόφαλης
Στίχοι - Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία - Μαρία Σπυροπούλου

Έλιωνες φεγγάρια
κι έφτιαχνες αστέρια
κι έτρεχε τ’ ασήμι
απ’ τα δυο σου χέρια

Ώσπου κάποια νύχτα
ξέφυγε το χέρι
και αντί για άστρο
έφτιαξε μαχαίρι

Με τη μαχαιριά σου
τώρα τριγυρίζω
και στα σταυροδρόμια
τ΄ουρανού τρεκλίζω
κι είμαι λίγο άστρο
και λειψό φεγγάρι
από την αγάπη που μου έχεις πάρει

Ήσουνα ωραίος
σα ζωγραφισμένος
πέτρινος κι ολόρθος
μέσα μου χτισμένος

Και δεν ήταν νύχτα
και δεν ήταν μέρα
που να μη γεμίζεις
μάγια τον αγέρα

Με τη μαχαιριά σου
τώρα τριγυρίζω
και στα σταυροδρόμια
τ΄ουρανού τρεκλίζω
κι είμαι λίγο άστρο
και λειψό φεγγάρι
από την αγάπη που μου έχεις πάρει

Έλιωνες φεγγάρια
κι έφτιαχνες αστέρια
κι έτρεχε τ’ ασήμι
απ’ τα δυο σου χέρια

Mayia ston agera Maria Spiropoulou Marios Strofalis Lefteris Papadopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου