Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

"Μη μου θυμώνεις, μάτια μου"

Δίσκος 45 στροφών 1964
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ (ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ) / ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΜΑΤΑ
Στιχουργός: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνευτής: Χορωδία Φ.Ε.Μ.
Fidelity - 7341

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ: "ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΙΑ" 1975 (MINOS MSM 239)




Στίχοι και Μουσική - Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνεία - Γιώργος Νταλάρας

Μη μου θυμώνεις μάτια μου,
που φεύγω για τα ξένα
Πουλί θα γίνω και θα ’ρθω
πάλι κοντά σε σένα

Άνοιξ’ το παραθύρι σου
ξανθέ βασιλικέ μου
και με γλυκό χαμόγελό
μια καληνύχτα πες μου

Μη μου θυμώνεις μάτια μου,
τώρα που θα σ’ αφήσω
Κι έλα για λίγο να σε δω,
να σ’ αποχαιρετήσω

Άνοιξ’ το παραθύρι σου,
ξανθέ βασιλικέ μου
και με γλυκό χαμόγελό
μια καληνύχτα πες μου

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Μη μου θυμώνεις μάτια μου"

Mi mou thimonis matia mou Giorgos Dalaras Stavros Kougioumtzis Sta psila ta parathiria 1975

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου