Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

"Ας ήταν να χα" και "Κυριακή χωρίς αγάπη"

Τα τραγούδια κυκλοφόρησαν το 1965 σε δίσκο 45 στροφών.
ΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ 'ΧΑ / ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ
Στιχουργός: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνευτές: Αλέξης Γεωργίου-Έφη Καρρά / Αλέξης Γεωργίου
Lyra - 1104

Το 1983 το "Ας ήταν να χα" συμπεριλήφθηκε στην προσωπική συλλογή του Σταύρου Κουγιουμτζή
«Σε πρώτη εκτέλεση – 14 τραγούδια» (LYRA 3038)




Ερμηνεία - Αλέξης Γεωργίου, Β' φωνή Έφη Καρρά

Ας ήταν να χα ένα αηδονάκι
στο μπαλκονάκι το δειλινό
γλυκό τραγούδι να μου κεντάει
και να μου σβήνει το στεναγμό.

Αν με δεις μες τ' όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στη ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά.

Ας ήταν να χα και μια βαρκούλα
να ταξιδεύω, να σεργιανώ
και να μαζέυω τα όνειρά μου
περιστεράκια στον ουρανό.

Αν με δεις μες τ' όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στη ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά.

Ας ήταν να χα παραθυράκι
στο περιγιάλι και στο νοτιά
για ν' αγναντεύω τι θα μου φέρει
τι θα μου πάρει η ξενιτιά.

Αν με δεις μες τ' όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στη ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά.



Κυριακή χωρίς αγάπη - Αλέξης Γεωργίου

Κυριακή, Κυριακή χωρίς αγάπη
Κυριακή, Κυριακή χωρίς χαρά
ουρανός, ουρανός χωρίς αστέρια
ουρανός, ουρανός χωρίς πουλιά.

Μια Κυριακή, μια Κυριακή
είχες αγάπη μου χαθεί
κι έγινε τώρα ο καημός
της μοναξιάς μου αδερφός.

Κυριακή, Κυριακή χωρίς αγάπη
το τραγούδι μου καημός
η ζωή σου κι η ζωή μου
πίκρα κι αναστεναγμός.

Μια Κυριακή, μια Κυριακή
είχες αγάπη μου χαθεί
κι έγινε τώρα ο καημός
της μοναξιάς μου αδερφός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου