Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

"Φεύγουν τρένα" Βίκυ Μοσχολιού






Στίχοι - Νίκος Μωραϊτης
Μουσική - Δήμητρα Γαλάνη
"Βραδινό Σινιάλο" (2004)


42 χρόνια μετά την πρώτη δισκογραφική εμφάνιση της μεγάλης μας ερμηνεύτριας και εφόσον η Βίκυ Μοσχολιού έχει περάσει μια περιπέτεια υγείας, ο παραγωγός Γιώργος Μακράκης "μαζεύει" έντεkα διαμάντια νεότερων δημιουργών και ένα παραδοσιακό τραγούδι της Καλύμνου και κυκλοφορεί το "Βραδινό Σινιάλο". Η Βίκυ Μοσχολιού ερμηνεύει την τελευταία της δισκογραφική δουλειά με το πάθος, τον σεβασμό, την καθαρότητα, το ύφος και το μέτρο της χαρακτηριστικής φωνής της όπως κάθε τραγούδι μέσα στα χρόνια και όπως η ίδια είχε πει και αυτά τα τραγούδια τα τραγούδησε με τη ψυχή της.

Είπα απλά σ' αγαπώ, μες στο αυτί σου το 'πα
να μοιάζει το 'χα, σαν να 'ταν λέξη σε θεό,
κι είπα μετά δε μπορώ, σου το 'πα με το σώμα,
και μένω ακόμα, μες στο μαντήλι το πικρό.

Φεύγουν, φεύγουν τρένα
κι άλλα γυρίζουν πάλι εδώ
σφυρίζουν στο σταθμό
κι είσαι στο καθένα
μα εγώ τα μάτια μου γυρνώ
γυρνώ να μη σε δω.

Έμοιαζες τόσο πολύ με κάτι άσπρα ρούχα
μ' αυτά τα ρούχα που 'βαζα πάντα σε γιορτή
τώρα είν' το βλέμμα σου γκρι, σαν κύμα του χειμώνα
κι εγώ εικόνα που προσπαθεί να σ' αρνηθεί.

Φεύγουν, φεύγουν τρένα
κι άλλα γυρίζουν πάλι εδώ
σφυρίζουν στο σταθμό
κι είσαι στο καθένα
μα εγώ τα μάτια μου γυρνώ
γυρνώ να μη σε δω.

Κατεβάστε (download) το τραγούδι "Φεύγουν τρένα"

Vicky Mosholioy Vradino Sinialo 2004 Nikos Moraitis Dimitra Galani

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου