Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

"Αγάπη μου που είσαι"



Απο την ταινία "Ο Νικητής" του 1965
Δισκογραφία - "6 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ ΚΑΙ 6 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
Στίχοι - Μαρία Πλυτά
Ερμηνεία - Τζένη Βάνου

Βρήκα στην αγάπη σου κρυμμένη
κάθε ελπίδα, κάθε μου χαρά
έφυγες κι απόμεινα χαμένη
μες τον πόνο και τη συμφορά.

Αγάπη μου, που είσαι?
πως έφυγες, που πήγες?
γιατί μ' αφήνεις μόνη
στη μαύρη μου ερημιά?
Αγάπη μου, που είσαι?
πως έφυγες, που πήγες?
Καλέ μου γύρνα πίσω
και μη μ' αφήνεις πια.

Σ' έχασα και τώρα τι μου μένει?
τίποτα δε θέλω στη ζωή
μόνη στο σκοτάδι
είμαι θλιμμένη
δεν θα νιώσω πια χαράς πνοή.

Αγάπη μου, που είσαι?
πως έφυγες, που πήγες?
γιατί μ' αφήνεις μόνη
στη μαύρη μου ερημιά?
Αγάπη μου, που είσαι?
πως έφυγες, που πήγες?
Καλέ μου γύρνα πίσω
και μη μ' αφήνεις πια.

Agapi mou pou eisai Tzeni Vanou Elliniki tainia O nikitis 1965 Maria Plyta Mimis Plessas Vrika stin agapi sou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου