Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

"Αυτοί που θα ρθουν μιά βραδιά"



Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης


Αυτοί που θά 'ρθουν μια βραδιά
θα βρουν τα δάκρυά μας
πληγές θα βρούνε και καπνό
και στάχτη τη χαρά μας.

Κι αν θα μου πάρουν τη φωνή
θ' αφήσω τον καημό μου
κι αν γίνει ξένος ο καημός
θ' αφήσω τ' όνειρό μου.

Κι αν πάρουν και τα χρόνια μου
στο αίμα μου θα μείνουν
κι αν γίνει το αίμα μου νερό
πουλάκια θα το πίνουν.

ENGLISH TRANSLATION OF LYRICS

"Those who will come one night"

And when they come one night
they'll find our tears..
and wounds and smoke..
and ashes our joy.

And should they take my voice away
I'll speak through my sorrow
and if my sorrow leaves me too
I'll speak through my dream.

And should they take my years away
in my blood they shall remain
and if my blood turns into water
birds shall quench their thirst.

1 σχόλιο: